Syukurku padaMu

Syukurku padaMu

Thursday 17 June 2021

Review Richworks BOOTCAMP SIRI LOCKDOWN

Alhamdulillah..Alhamdulillah...Alhamdulillah.....

Di pagi Jumaat yang berbahagia ini masih diberikan kesempatan olehNya yang Maha Kaya, Yang Maha Pemurah, Yang Maha Pengasih

Syukur...syukur...syukur... Di musim pandemik Covid 19 banyak perniagaan dan perusahaan terpaksa ditutup

Namun ramai pula yang terus maju dalam pandemik

Ingin saya kongsikan satu usaha dari team RICHWORKS di mana sejak bermulanya Pkp Jun 2021 Richworks dan DAO telah memberikan perkhidmatan percuma di sebut BOOTCAMP 101 SIRI KHAS TOTAL LOCKDOWN . Siri ini saya ikuti secara jelas dan percuma di telegram

https://t.me/AzizanOsmanOfficial

https://mtouch.facebook.com/azizanosmanofficial/videos/business-bootcamp-101-siri-khas-total-lockdown/553290686009433/?m_entstream_source=video_home&player_suborigin=feed&player_format=permalink

Alhamdulillah dari itu saya juga dapat mengikuti ilmu percuma DAO dan team

Masyaallah. Hebat!!

Aura DAO belum pernah padam. Hairan juga semangat apakah yang dibawa DAO 

Sejak dulu saya mengikuti DAO secara percuma sahaja. Walaupun secara percuma. DAO telah memberi dorongan kepada saya secara tidak sedar

Ramai juga yang cuba mencari titik buruk DAO namun setiap kali saya mengikuti DAO tiada pula saya menjumpai titik buruk DAO

Apa yang paling saya kagumi adalah DAO sebenarnya banyak menyelitkan unsur kerohanian dan ilmiah islamik. Itu yang saya suka. Masyallah

Disamping ilmu kekayaan yang DAO kongsi rupanya banyak terselit keagungan Allah dan kebesaran Allah yang DAO sampaikan melalui method DAO

Insyallah saya menyimpan hasrat untuk menyertai DAO secara berbayar satu hari nanti Insyallah

Akhir kata kepada semua insan insan yang tidak pernah kenal putus asa dalam berusaha

Sesungguhnya anda berada dalam keadaan yang mulia dan pastinya akan mendapat ganjaran yang selayaknya. Tahniah semua alhamdulillah




Jemput singgah kedai online Magis Cinta Kak Yong 💖

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN MAAF

Beruntunglah.. Beruntunglah jika anda punyai hati yang mudah memaafkan Jangan sesekali merasa keberuntungan itu dalam pemilikan harta ataupu...